Marketing

MARKETING


MARKETING INTERNETOWY

Od dawna wiadomo, że jeśli nie ma czegoś w internecie, nie ma tego w ogóle. Teraz chodzi o to, aby wyróżnić się wśród konkurencji i skutecznie dotrzeć do klientów. Poprawnie wyświetlana na wszystkich urządzeniach strona internetowa, blogi i wideoblogi z oryginalnymi treściami, ciekawe i angażujące fanów profile na portalach społecznościowych (Facebook, Instagram, Tweeter, itp.), interesujący kanał YouTube, skuteczny e-mailing, łatwość wyszukania firmy dzięki pozycjonowaniu (SEM, SEO, remarketing) i reklamie (AdWords, display), a także wizytówki na portalach branżowych sprawią, że zostaniesz królem internetów.

PROMOCJA SPRZEDAŻY

Uwzględniając szereg czynników, jak działania konkurencji, bliższe i dalsze otoczenie czy sezonowość, należy pamiętać o wsparciu sprzedaży. Oferty specjalne, promocje i konkursy poprawią wyniki w sezonie ogórkowym, natomiast oryginalna i atrakcyjna oferta wyróżni się wśród konkurencji w gorącym okresie.

PUBLIC RELATIONS

PR to budowanie pozytywnego wizerunku, zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz przedsiębiorstwa, a także trwałych relacji z klientami. Sprawny przepływ informacji jest podstawą znajomości firmy i jej oferty, życzliwych relacji z otoczeniem i zdobycia zaufania. Kontakty z mediami, budowanie  wizerunku dobrego pracodawcy, organizacja eventów czy sponsoring – oto narzędzia, dzięki którym Twoi klienci Cię pokochają.

STAŁA WSPÓŁPRACA

Proponujemy stałą współpracę w zakresie wszystkich działań marketingowych. Od tej pory nie będziesz się martwił o nieaktualne informacje na swojej stronie internetowej, o aktywność na profilach społecznościowych, a nawet o firmowe druki, oferty i foldery.